POLETNA SLADICA

Živijo!

Po dolgem času zopet ena objava na blogu. Kar nekaj časa sem se odločala če sploh bi še kaj oblavila. 

Tokrat sem se odločila, da bom zopet začela sodelovati v izzivih, ki jih postavljajo druge ustvarjalke, da dobim malo motivacije za ustvarjanje in objavljanje voščilnic. 

Prvi izziv kateremu sem se odločila pridružiti so postavile punce pri CRAFT-alnici. 

Tokrat so se odločile, da želijo od nas videti poletno sladico. Najboljša poletna sladica zame je sladoled. Ne mine nakup v trgovini v teh vročih dneh da bi domov prišla brez vsaj enega sladoleda. 

Za izdelavo spodnje voščilnice sem uporabila večplastne štampiljke od Altenew, ki sem jih nahrčkala že kakšni dve leti nazaj in so od takra potrepežljivo čakale na trenutek da zablestijo na kakšni voščilnici. 

Upam, da vas spodnja voščilnica malo ohladi v tem vročem poletju. 




Za izdelavo spodnje voščilnice sem uporabila:
  • Štampiljke in rezalne šablone ALTENEW: Sweet love
  • rezalne šablone NAJLEPŠI PAR: Pravokotniki s šivi
  • Štampiljka MAVELU: Napisi za medeni kozarec
  • Štampiljka NAJLEPŠI PAR: Razpri krila
  • Štampiljka MAVELU: Izdelaj ozadje - pikice
Voščilnico prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara
 

Komentarji

  1. Zelo luštna voščilnica. Lepa postavitev in pobarvani motivi sladoleda. Hvala, da se igraš z nami na Craftalnici. Lp Neva, gostja Craftalnice

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je tvoja poletna sladica :-)) Krasna voščilnica!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, ker z zelo lepo voščilnico in poletno sladico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave