ZARTEE - ZIMSKA VOŠČILNICA ŠAPICE

Živijo.




Nedolgo nazaj se se pridružila ustvarjalnem timu Zartee, in tokat je bil naš prvi izziv ustvarjati z njihovim štampiljkami. Štampiljke niso klasično božične ampak so vsestranske in se jih da uporabiti tudi v tem času.

Za Zartee sem ustvarila dva prispevka. Klasično voščilnico in pa škatlico za drobne pozornosti v prihajajočem času. 

Najprej voščilnica:



Škatlica za drobne pozornosti:






Kako mi je uspel prvi izziv lahko preverite tudi na njihovem blogu na spodnji povezavi, kjer je objavljen tudi sam potek dela in pa uporabljeni pripomočki:
http://www.zartee.si/blog/blog1


Se beremo kmalu z novo objavo.


Lp

Sara



Komentarji

  1. Čestitke za pogum! Svetujem ti, da si prebereš nekaj blogov starih mačk ustvarjanja in si pogledaš kako zgleda kvaliteten zapis s kvalitetnim slikovnim materialom in se tam kaj naučiš. Sama imam glede tega zelo visoka merila, ki jih je postavila Vladka, Janja, Tina, Vanči, ... Ne vzami te kritike zlonamerno. Za DT bi pričakovala malo več kvalitete!! Le pogumno dalje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena. Postavila ste me ob bok ustvarjalkam, ki ustvarjajo že leta. Sama sem z ustvarjanjem začela šele letos spomladi. In očitno nekaj že delam vredu in prav če sem bila med vsemi prijavami izbrana za ustvarjanje v ustvarjalnem timu tudi jaz. Verjamem da tudi vam v začetku ni šlo vse po planih in da tudi niste bili vedno zadovoljni s svojimi izdelki. Sprejmem pa vsako dobronamerno kritiko in tako sprejemam tudi vašo. Pa prijetno in uspešno ustvarjanje tudi vam.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave