ZARTEE - PRESENEČENJE



Živijo.

V torkratni objavi vam bom predstavila izdelavo card in a box škatlice.


V tokratnem izzivu nam je Urška pripravila temo presenečenje. Za takšno temo se mi zdi škatlica kot nalašč. Ko sem malo pobrskala po internetu za idejami sem naletela na takšno izvedbo voščilnice – Card in a box. Takšna škatlica je kot nalašč za presenečenje ob rojstnem dnevu, ki pa jo lahko pošiljamo tudi po pošti. Čeprav izgleda sama izdelava na začetku precej zapletena temu ni tako.

Najprej si pripravimo dva papirja, ki jih bomo potrebovali. Bel fotokarton v velikosti 9x5 inčev in dva barvna papirja v velikosti 4x8 inčev.
Bel fotokarton najprej s pomočjo plošče z utori razdelimo in naredimo utore na daljši strani pri 2 ⅛, 4 ¼, 6⅜, 8 ½. Fotokarton obrnemo in naredimo utor še pri 2 ¾. S pomočjo rezalnika nato zarežemo do sredinskega utora na krajši strani tam kjer smo prej naredili utore. Odrežemo še polovico zadnjega najmanjšega traku papirja saj bomo nato s pomočjo le-tega zalepili škatlico.  Prav tako bomo potrebovali še en kartonček v beli barvi v velikosti 4⅞ x 2 inča in dva kartončka v velikosti 3⅛ x 3⅛ inča, kateremu bomo naredili utor pri ½ inča na dveh nasprotnih straneh in ga zgibali v obliki črke Z nato pa ga prerežemo po sredini da dobimo dva koščka. Na nasprotni strani na oba zavihka nanesemo obojestranski lepilni trak.
Pripravimo si še pisan papir. Potrebujemo šest kartončkov v velikosti 2x2 ⅛ inča, en kartonček v velikosti 4 ¾ x 1 ⅞ inča in pa tri kartončke 2 x 2 ½ inča.
Na vse kartončke nanesemo obojestranski lepilni trak.
Pripravimo si še izreze, ki jih bomo potrebovali za okrasitev škatlice. Izrezala sem tri kroge z valovitim robom, ki sem jih nato nalepila enega na drugega, da sem dobila malo več dimenzije, na enega sem odtisnila še napis čestitke. Potrebovala sem tudi nekaj cvetov, ki sem jih izrezala s pomočjo šablone jagode in prav tako liste. Cvetna stebla sem izrezala s pomočjo sizzixove šablone. Cvetovi so narejeni iz vinila, ki je bil predhodno nalepljen na bel fotokarton, da so dobili malo trdnosti.




Ko sem imela pripravljene vse elemente sem naprej začela z lepljenjem kartončkov na samo osnovo škatlice. Dva največja kartončka sem nalepila na hrbtno stran, da sama stranica stoji pokonci in daje ozadje vsem cvetlicam. Nato sem škatlico zlepila skupaj z zavihkom, ki smo mu predhodno že nanesli obojestranski lepilni trak. Škatlico sem ko je bila zalepljena skupaj prepognila po vseh utorih, da sem dobila samostoječo obliko. Vse manjše kartončke zalepimo na zavihke škatlice.
Na vrsti je še zadnji in najtežji del sestave škatlice. Dva kartončka, ki smo si jih pripravili in sta zgibana v črko Z zdaj prilepimo v notranjost škatlice. Pri tem smo pozorni da jih nalepimo naravnost.
Zdaj nam preostane le še da škatlico okrasimo. V notranjost škatlice prilepimo vse liste in rožice, ki smo si jih pripravili. Za malo bolj polno voščilnico sem nazadnje nalepila še tri rožice na ozadje s pomočjo 3D blazinic. Prav tako sem na enega izmed zavihkov s 3D penicami zalepila voščilo in tako dobila še več dimenzije




Naša škatlica presenečenja je tako končana in pripravljena za pošiljanje.
Škatlico lahko naredimo tudi v večjih velikostih, le mere utorov si moramo zato razdeliti drugače. Prav lepa škatlica lahko nastane tudi če namesto rožic uporabimo npr. balone ali kakšne živalice.




Za izdelavo sem potrebovala:
  • Bel fotokarton v velikosti 9x5 inčev
  • Barvni papir
  • Vinil v pink barvi
  • Obojestrnski selotejp 
  • Tekoče lepilo
  • 3D blazinice
  • Rezalnik
  • Ploščo z utori
  • Sizzix strojček
  • Šablono: Jagode, rožico z listi, okrogla šablona z valovi
  • Štampiljko z napisom
  • Ranger dye ink pad black tie 

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave