ZARTEE - PISANKA ZA OTROKE

Živijo.




Ker se bliža velika noč je bilo potrebno pripraviti tudi kakšno malenkost za otroke. Sama sem se odločila da tokrat pripravim majhne škatlice, ki jih bodo dobili otroci. V škatlicah se skrivajo čokoladne jajčke.

Za izdelavo sem uporabila:
- rezalno šablono škatle
- rezalne šablone Cotagge cutz: hello spring chick, spring grass, spring bunny with flowers
- distress ink: mowed lawn (trava), salty ocean (oblaki), mermaid lagoon (jajčka), 
- distress oxide: vintage photo (zajec), candied apple (rožice), wild honey (piščanček), spiced marmelade (kljunček), wild honey (okraski na jajčki), wilted violet (okraski na jajčki), fired brick (okraski na jajčki)
- stencil šablona My favorite things: cloud
- obojestranski lepilni trak
- tekoče lepilo
- scrapbook strojček Sizzix big shoot plus
- bel fotokarton

Postopek izdelave.
Vse sestavne elemente za našo škatlico sem najprej s pomočjo rezalnih šablon in scrapbook strojčka izrezala iz belega fotokartona. Nato pa sem na osnovo za škatlico naredila ozadje iz oblakov. Pri tem sem uporabila stancil šablono in distress ink v odtenku salty ocean. Bel fotokarton sem že prej pobarvala z distress ink v odtenku mowed lawn, nato pa sem iz njega izrezala še travo. 
Ko sem imela pripravljene in pobarvane vse elemente mi je preostalo le še da pišščančka sestavim.



Nato sem škatlico naprej zapognila po vseh utorih in na oba zavihka nanesla obojestranski lepilni trak. Vse elemente sem nato nalepila na osnovo za škatlico. Škatlico sem sestavila in zalepila še dno same škatlice.


Škatlica je tako sestavljena in pripravljena na to da jo napolnimo z čokoladnimi jajčki in z njo obdarimo otroke. 






Škatlice že čakajo na otroke. Vam pa želim lepe Velikonočne praznike

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp 

Sara


Komentarji

Priljubljene objave