DIZAJNERSKI PAPIR

Živijo.

Odkar sem nazadnje sodelovala na CRAFT-alnici je minilo že kar nekaj časa. Tokrat pa sem se odločila da zopet nekaj objavim. Nov izziv se glasi dizajnarski papir. Mislim da sem ga na spodnji voščilnici kar dobro uporabila.

Voščilnico prijavljam na izziv:




Linkam pa jo tudi v galerijo  Najlepšega para: https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-aprila-4/


Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Zelo lepa voščilnica je nastala, orhideje so čudovite :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si uporabila papir in naredila krasno voščilnico. Zelo mi je všeč.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si uporabila barvni papir v enakih barvnih tonih. In čudovito pobarvala orhidejo. Čudovita je! Pozdrav mesečne gostje CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave