DOPUST 1

Živijo.

Tale dopustniški izziv na CRAFT-alnici mi je očitno prav pisan na kožo. Odločila sem se izdelati še eno voščilnico, takrat v malo bolj fantovski različici. Vse maske ki sem jih potrebovala za izdelavo voščilnice sem si izrezala iz papirja in začela senčiti celoto.



Uporabila sem:

  • Štampiljke:
    • MY FAVORITE THINGS: Party like a Pirate
    • NAJLEPŠI PAR: Ob rojstnem dnevu
Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Fantastična, dopustniške so ti res pisane na kožo.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta je tudi čudovita. Počitniške ti gredo dobro od rok. Hvala, ker si se nam pridružila na CRAFT-alnici, kjer avgusta gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res si dopustniško razpoložena in voščilnica je prav prikupna!Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave