PINGVINI VAM ŽELIJO LEPE PRAZNIKE

Živijo!

Letos ne ustvarjam tako zelo veliko kot prejšnja leta, saj imam še polno drugih stvari za dokončati do konca meseca. Kljub temu pa je nastalo nekaj voščilnic ki jih bomo lahko poslali za prihajajoče praznike Ene imed njih so tudi spodnji ljubki pingvinčki, ki sem jih naredila v kar nekaj barvnih različicah. Pingvinčke sem postavila na zasneženo ozadje, ki sem ga za malo bleščavosti poškropila z perfect pearls in belo temparo in jim dodala še darilce, bodiko  in lep napis. Pingvinu sem nakoncu še malo pobleščila še kapo in šal, kar pa se na fotografijah ne vidi najbolje; v živo pa se lepo bleščijo.  Takšne preproste voščilnice so mi letos najlepše.




Uporabila sem:
  • Rezalne šablone: 
    • Cottage Cutz: Cute penguin
    • Cottage Cutz: Holly Berry mini
    • Najlepši par: Voščila in zastavice
    • Najlepši par: Kreativni ovali
    • Najlepši par: Objeta pingvina
  • Štampiljke:
    • Najlepši par: Voščila in zastavice

 Voščilnici prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Sara tvoji voščilnici sta čudoviti in tako luštni, da ti pingvinčka kar nasmeh pripeljeta na obraz. Simpatična, ni kaj! In barvno zelo lepo usklajeno v naravnih tonih. Hvala za obisk v Veseli hiški in naj ti zaželim čudovit in lep praznični december. Objem, Veana R.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, pingvinčka sta orav simpatična! Hvala za sodelovanje pri Craftalnici, kjer sem ta mesec gostja. 🙂

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako prikupen pingvini in čudoviti voščilnici. Hvala, da si se pridružila našemu prazničnemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Simpatična pingvinčka, taki prinesejo veselje ob praznikih. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa pongvinska voščilnica! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Kkrasna je tvoja bleščeča se voščilnica :-)) Pingvin je prav simpatičen.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave