DANES JE TVOJ DAN


Živijo.


Tokrat sem potrebovala voščilnico za prijateljico. Poznava se že celo življenje in simpatični Tinini slončki so se mi zdeli kot nalašč za to. Odločila sem se da bom malo bolj aktivna pri objavljanju na CRAFT-alnici. Tokratna tema je toplotno embosiranje. Ker sem tudi sama embosirala napis na voščilnici jo objavljam tudi tam.





Voščilnico prijavljam na  izziv:

Linkam pa jo tudi v galerijo Najlepšega para:https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-maja-3

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Lepo si ustvarjala za prijateljico. Slončka in napis so krasna izbira na lepem ozadju z oblaki. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo in simpatično voščilnico si naredila :-)) Všeč mi je embosiran napis.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna slončka in lepo embosirano voščilo.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave