TIC-TAC-TOE



Živijo.

Tudi tokrat sem se odločila pripraviti voščilnico za CRAFT-alnico. Tokratnja tema je TIC-TAC-TOE. Punce so nam pripravile luštno slikico iz katere si je bilo potrebno izbrati tri okenca in jih uporabiti na voščilnici.



Sama sem izbrala: reliefno mapico, izreze in rojstni dan. 
Nastala je spodnja voščilnica za rojstni dan.



Voščilnico prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara




Komentarji

  1. Hvala za tvoj hitri sprispevek :)
    Vendar si žal slabo prebrala navodila. Izbrane stvari so lahko vodoravno, navpično ali poševno in če prav vidimo, so se ti zraven prikradle še rože. Izziv ni tako preprost kot je videti, saj morajo biti samo 3. Upamo, da te zaradi tega ne odvrnemo od izziviv :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Izziv je izziv in prav je da se držimo navodil. Drugače pa mi je tvoja voščilnica všeč in je pravšnja, da z njo razveseliš za rojstni dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Škoda, ker ti ni uspelo narediti voščilnice po zahtevah :-)) Tale izziv zna biti malce zahrbten, kajne :-))
    Ampak sem vesela, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice.
    Drugače je pa voščilnica zelo čudovita in lepo sestavljena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si ustvarjala. Žal voščilnica ne ustreza izzivu. Vseeno hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo voščilnico si naredila in res mi je žal, da si se ujela v past.
    Lp Lili.
    Vseeno hvala, da si se nam pridružila.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave