BABY KOALICE

Živijo!

Tokrat so nam v Veseli hiški in v skupini Papirčkarice pripravili izziv na temo rojstva. Ko sem zadnje dni pregledovala zalogo mojih voščilnic sem ugotovila, da pri meni kronično primanjkuje otroških voščilnic, zato sem se tega izziva zelo razveselila in dodobra napolnila mojo škatlo z voščilnicami ob rojstvu. 







Voščilnice prijavljam na naslednje izziva:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Sara tvoje voščilnice s koalami in v teh čudovitih pastelnih barvah so res srčkane. Hvala, da si se oglasila pri nas v Veseli hiški. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kako zelo so ljubke v različnih barvnih kombinacijah...

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse barve pašejo tej ljubki koali. :-) Krasno dobrodošlico dojenčici deliš z nami v veseli hiški.
    Objem, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  4. Sara, vesela sem, da smo te spodbudile v izdelavo ljubke serije čestitk s koalicami. V teh dneh so koale veliko v mojih mislih, tiste prave v Avstraliji. Naj se ogenj čim preje poleže.
    Tvojim si dodala tako lepe barvne kombinacije, kar ne morem se odločiti, katera mi je najbolj cart.
    Hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Ljubke koale so zelo lepa dobrodošlica majhnim štručkam. Hvala, da si nas obiskala v Veseli hiški.Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave