PASTELNA PRINCESKA

Živijo!

Pred dobrimi 14-imi dnevi, nam je Marina v enem svojih torkovih javljanj na Facebooku povedala zakaj je dobro, da imamo včasih kakšne izreze pripravljene v naprej. Čeprav nisem neka velika ljubiteljica obrezovanja sem se vseeno lotila izrezovanja princesk iz Mavelujeve kolekcije Sladka mala princeska. Po dobrih dveh urah sem imela pripravljeno kar lepo zalogo princesk za voščilnice. Obrezovanja pa še vedno ne maram.😃😃😃
Tokrat so mi za hitro voščilnico prišle princeske še kako prav. Rezultat vam pokažem spodaj. 




Voščilnico prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Lepo si sestavila voščilnico, priceska je prav simpatična.
    Hvala ti, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Iii si bila pridna in si malo trenirala ročno rezanje☺️.
    Lepa voščilnica pravšnja za princeske.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prikupna princeska in zelo lep papir v ozadju. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici, kjer sem gostja v mesecu januarju

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo prikupna princeska na pastelnim ozadju. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Krasno si uporabila vse zahtevane barve.
    Vesela sem, ker s sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave