ALTENEW AECP: IMPRESIVE HEAT EMBOSING

 



Živijo!

Po dolgem času sem se zopet vrnila k ustvarjanju voščilnic. Tokrat sem v sklopu Impressive heat embosing izdelala spodnjo voščilnico.

Najprej sem si na akvarelni kartonček z versamark blazinico večkrat odtisnila motiv hortenzije in ga embosirala z belim embosing prahom. Motiv hortenzije sem akvarelno pobarvala z Altenew watercolor barvami v odtenku forest glades, fresh lemon in lavender fields. Ko je bil celotni motiv pobarvan sem kartonček izrezala še z pravokotnimi šablonami z šivi. Pripravila sem si še en izrez pravokotnika s šivi, tokrat nekoliko večjega da je lepo prekril celotno ozadje. Vse kaj mi je ostalo je še napis v črni barvi. Navadnemu pravokotniku sem robove zaoblila z kotnim luknjačem. Kartonček z napisom sem malo privzdignila s 3d peno in zaključila voščilnico.


Hi!

After a long time, I went back to creating cards. This time, as part of Impressive heat embosing, I made the card below.


First, I printed the hydrangea motif on a watercolor card with a versamark pad several times and embossed it with white embossing powder. I painted the hydrangea motif in watercolor with Altenew watercolor paints in shades of forest glades, fresh lemon, and lavender fields. When the whole motif was painted, I cut out the card with rectangular stencils with seams. I prepared another cut out of the rectangle with seams, this time slightly larger so that it nicely covered the entire background. All I have left is an inscription in black. I rounded the edges of the ordinary rectangle with a corner hole punch. I lifted the card with the inscription a bit with 3d foam and finished the greeting card.





Za izdelavo voščilnice sem uporabila:

  • ALTENEW: Paint-A-Flower Hydrangea
  • ALTENEW WATERCOLOUR: Forest glades, Fresh lemon, Lavender fields
  • ALTENEW: Obsidian ink
  • NAJLEPŠI PAR: Pravokotniki s šivi
  • NAJLEPŠI PAR: Sanje

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara


Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave