ALTENEW AECP: CREATIVE WATERCOLOUR MEDIA

 



Živijo!

 Pred nami je še ena cvetoča voščilnica. Jennifer nam je pokazala nekaj čudovitih tehnik akvarelnega barvanja. Pa poglejmo kako je nastala spodnja voščilnica.

Najprej sem si odtisnila cvet in nekaj listja z črno versafine blazinico na akvarelni papir. Odtise sem ko so bili še mokri posula s prozornim embosing prahom in embosirala. Pri akvarelnem barvanju to rada naredim, saj imam tako malo več kontrole nad samo barvo, ki jo nanašam na odtis. Tokrat to ne bi bilo niti potrebno saj sem želela da se barva čim bolj razliva po cvetu. Na celoten cvet sem najprej nanesla kar nekaj vode, nato pa na to vodo s čopičem dodajala barvo. Barva se je razlivala vsepovsod tam kjer je bila voda in ustvarjala čudovite prehode in sence. Na enak način sem pobarvala tudi liste. Ko se je vse skupaj dobro posušilo sem motive izrezala z rezalnimi šablonami.

Pripravila sem si še en kartonček, ki sem ga uporabila za ozadje na voščilnici. Ko sem na ta kartoček namestila cvetoči aranžama, pa mi je bilo ozadje preprazno, zato sem si precej razredčila še rdečo in črno akvarelno barvo in jo našpicala po celotnem kartončku. Ko se je ozadje čisto posušila pa sem nanj prilepila še cvet in nekaj zelenih listkov. Cvet sem tudi tokrat malo privzdignila s 3d peno. Ostal mi je le še napis, ki pa sem ga tokrat izrezala z rezalno šablono iz črnega kartona. Voščilnica je tako končana.

 

Hi!

In front of us is another flowering card. Jennifer showed us some wonderful watercolor painting techniques. Let's see how the card below came about.

First, I stamped flowers and some leaves with a black versafine pad on watercolor paper. I sprinkled the stamps with clear embossing powder while they were still wet and embossed them. When it comes to watercolor painting, I like to do this because I have so little more control over the paint itself that I apply it to the stamped image. This time it wouldn't even be necessary as I wanted the color to spill over the flower as much as possible. I first applied quite a bit of water to the whole flower and then added paint to that water with a brush. The color spilled everywhere where there was water and created beautiful transitions and shadows. I also stamped and colored the leaves in the same way. When everything dried well, I cut out the motifs with cutting dies.

I prepared another card that I used for the background on the card. When I placed the blossoming arrangements on this card, my background was too empty, so I diluted the red and black watercolor paint a lot and sprinkled it all over the card. When the background was completely dry, I pasted a flower and some green leaves on it. I raised the flower a little this time with 3d foam. All that was left for me was the sentiment, which this time I cut out with a cutting die from black cardboard. The card is thus finished.





Za izdelavo voščilnice sem uporabila:

Rezalne šablone:

  • Altenew: Peony bouquet
  • Mavelu: Zabavni pravokotniki
  • Najlepši par: Čestitke 4

Štampiljke:

  • Altenew: Peony bouquet

Embosing prah:

  • Ranger: Clear

Versafine: Onyx black

Kuretake watercolor


Se beremo kmalu z novo objavo.


Lp


Sara



Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave