NAJ CVETI

Živijo!

Dolgo se nisem oglasila, vendar se preprosto nisem mogla spraviti k ustvarjanju. Toliko vsega drugega se mi je nabralo, da mi je za ustvarjanje preprosto zmanjkalo časa. Kljub temu, da pa nisem ustvarjala sem se za skoraj teden dni zaprla v pisarno in urejala papirje, ki so se mi nabrali v preteklih mesecih. 
Včeraj pa, ko mi je že pošteno tekla voda v grlo in sem morala na hitro ustvariti voščilnico mi je le uspelo. Pri kupu voščilnic, ki jih imam na zalogi nisem našla nobene primerne zato sem na hitro naredila voščilnico za današnji rojstni dan sestre. 

Uspelo mi je združiti še dva izziva. Tako, da sem za izziv CRAFT-alnice uporabila na voščilnici note in pa foamiran rože, ki jih hočejo videti pri Veseli hiški. 

Rožice sem naredila že kmalu po delavnici na Artovem kreativnem tednu z Lady E. Od takrat me izdelava rožic iz foamirana ponese v nek drug svet in z veseljem jih izdelujem na zalogo. Zdaj se jih je nabralo že kar nekaj tako, da jih je potrebno malo porabiti. 


Voščilnico prijavljam na izzive:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Čudovita glasbena voščilnica s krasnim cvetjem. Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sara ustvarjala si na hitro, a čudovito in krasno voščilnico, ki je prav gotovo razveselila sestro. Ja, foam rožice nam je kar lažje narediti odkar smo bile v družbi Emilije, kajne? Hvala za obisk v Veseli hiški. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si sestavila voščilnico. Hvala, ker z notami sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je tvoja voščilnica :-)) Krasne rožice.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pravijo, da sila kola lomi. :-) Ti si ustvarila res krasno voščilnico v zadnjem trenutku. Rožice so čudovite. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa glasbena voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je, hvala, ker si jo pokazala tudi v Vesli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastično cvetje in krasno ozadje. Zelo mi je všeč.
    Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave