OZADJE Z ORHIDEJAMI


Živijo!

Že nakaj časa imam doma amreikanke, ki sem jih kupila po nekem trenutnem preblisku, da bi to pač nujno potrebovala. Dolgo časa sem se jih izogibala in jih postavljala v kot omare. Zdaj pa so končno prišle na vrsto.

Želela sem ustvariti voščilnico z orhidejami. Najprej sem si celotni akvarelni papir poštempljala z štampiljko in črno MFT hibridno blazinico. Celotni motiv sem akvarelno pobarvala z distress blazinicami. Na koncu sem še dvakrat izrezala voščilo in tako dobila malo dimenzije. Napis pa umestila na papir, ki je pobarvan z  isto blazinico, kot orhideje. Za piko na i pa še  malo nuvo drops in voščilnica je končana.


Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. izjemno mi je lepa...moram tudi jaz poskusiti to velikost ;-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave