HITRE VOŠČILNICE

Živijo!

Prejšnji teden sem se malo igrala z Nuvo Expanding mouse. Pridno sem jih nabirala skozi mesece in čas je bil da se malo pozabavam z njimi. Uporabila sem še različne stancil šablone in pa embosing prahce. Vsi napisi na voščilnicah so embosirani in lepo zaključijo celoto. Takšnih enostavnih voščilnic mi včasih kar malo primanjkuje. Se mi zdi da dalj kot ustvarjamo, bolj kompliciramo pri izdelavi voščilnice. Tokrat pa nisem kompilcirala. Expanding mouse se je s segrevanjem lepo napihnil in dal voščilnicam lepo dimenzijo zato kaj več kot voščila niso niti potrebovale. 








Voščilnice prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Krasno ozadje si izdelala z novo pasto! Čudovite so. Hvala za sodelovanje v našem idejniku :) Lep pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave