11 DNI DO BOŽIČA: BLEŠČEČE SNEŽINKE

Živijo!

Tokratno objavo bom združila s objavo na CRAFT-alnici kjer so punce želele videti snežinke. 
Pri meni se je že od lanskega leta potikala čudovita rezalna šablona, ki je še nisem imela priložnosti uporabiti. Tokrat pa mi je prišla super prav, saj sem lahko na hiter način izdelala veliko bleščečih voščilnic. 








Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • X-cut: Snowflake panel
    • Rayher: Foto dekoracija
    • Najlepši par: Kvadrati s šivi
  • Štampiljke: 
    • Mavelu: Jelenja družina
Voščilnico prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara


Komentarji

  1. ooo kako čudovita in elegantna praznična voščilnica :-))
    Vesela sem, ker s svojo snežinko sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo rezalno šablono si uporabila in nastale so krasne voščilnice! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito bleščeča. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave