9 DNI DO BOŽIČA: SRNICE

Živijo.

Že kar nekaj objav je bilo namenjenih Tininim šablonicam. Tudi ta ne bo izjema. 
Tokrat sem se poigrala z srnicami. 

Pred časom sem se prvič srečala z Nuvo expanding in embellishment mousse. Sicer sem si prva dva odtenka kupila že kakšna pol leta nazaj pa sem jih vedno samo od daleč gledala kako poterpežljivo čakata na svoj trenutek da zasijeta. Ko sem prvič packala z njima sem bila čisto navdušena in kmalu svojo kolekcijo razširila. Sedaj ko jih je v moji kolekciji že kar zavidljivo število sem se odločila da expanding mousse preizkusim tudi na teh Tininih srnicah. Najprej sem si pripravila izrezke vejic iz belega papirja na katerega sem nato kar z spatulo napackala expanding mousse v odtenku bramley apple in segrela z podganico. Posebnost evxpanding moussa je ta da se pri segrevanju napihne in spremeni v takšna mini mehurčke, ki samemu izrezku dodajo precej globine. 
Ko sem naredila prvo voščilnico se kar nisem mogla zaustaviti po istem principu so nastale še dve. podobni. 

Zdaj ko je velika večina voščilnic za letos že narejenih lahko z gotovostjo rečem, da so te moje najljubše.










Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • Aliexpress - Ovali
    • Najlepši par - Srnica
  • Štampiljka: 
    • Najlepši par - Veselje ob praznikih 
Voščilnice prijavljam na:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp!

Sara

Komentarji

  1. Vse voščilnice so zelo lepe, s čudovito postavitvijo in krasnim ozadjem. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe praznične voščilnice. Tinina prisrčna srnica te prav razneži, zelen venček in zasneženo ozadje pa ustvarijo pravo zimsko idilo. Hvala, ker si z nami na Veseli Hiški.
    Lepe praznike ti želim. Veana R.-DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo si združila vse dodatke v pravljično lepo celoto.
    Nadvse mi je všeč tvoj kompletek in vem, da bo všeč tudi prejemnikom.
    Prijazen vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno si uporabila srnice in naredila čudovito serijo prazničnih voščilnic.
    Hvala, da si jih delila tudi z nami v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave