17 DNI DO BOŽIČA:JOSEPH'S COAT TEHNIKA

Živijo!

Že nekaj časa nazaj sem na spletu zasledila takšne čudovite voščilnice. Mene so spominjale na šolske dni ko smo pri likovnem pouku ustvarjali praskanke. Spomnim se kako smo bili v pričakovanju  katera barva se bo pokazala ko smo z zobotrebcem odstranjevali črnilo iz papirja. Skoraj tako je tudi pri tej tehniki. Le da tukaj vidiš na katero barvo naneseš prah za embosiranje in šele nato ko je slika embosirana prekriješ celotno osnovo z temno barvo. Jaz sem se tukaj odločila za črno barvo, čeprav bi najverjetneje tudi kakšna temno modra bila čisto vredu.









Uporabila sem:
  • Štampiljke:
    • Ustvarjalni dotik: To bo najboljši božič do sedaj
    • Aliexpress: Regratova lučka s snežinkami

Se beremo kmalu z novo objavo

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave