KREATIVNI TEDEN Z ARTOM: COLORS OF THE PAST

Živijo!

Zadnji dan delavnic je za mano.  Čudoviti svet mixed media te prav potegne vase. Tudi zadnji dan delavnic smo se punce prav lepo zabavale. Nastala so čudovita mixed media platna. 
Anna Dabrowska je prava mojstrica na tem področju. In čeprav se nisi nikoli prej srečal z mixed medio te zna pritegniti v ustvarjanje. Ko smo začele pripravljati platna na naše čudovite mojstrovine sem sprva z nezaupanjem gledala v platno. Ko pa smo začele graditi kompozicijo iz raznih kovinskih dodatkov, zobnikov, čipke in gumbov se je pred nami končno začela graditi neka končna slika. Izdelek na začetku, ko je na platnu toliko različnih barv deluje precej nepovezano. Ko pa na koncu vse pobarvaš z belim gessom šele dobiš neko celoto. Piko na i samemu izdelku dajo na koncu še razni spreji in voski, ki naredijo vsako platno čudovito. Mixed medio res lahko dela vsak.  Če je uspelo meni lahko vsakemu.  Edina slabost mixed mediee je ta da ko jo enkrat poskusiš, si zasvojen z njo.

Anna nam je pokazala dva svoja izdelka. Enega smo na delavnicah naredile tudi me.



K mixed medii se zagotovo še kmalu vrnem. Iz delavnic sem prinesla ogromno ustvarjalnega materiala za katerega komaj čakam da ga uporabim. Na spodnji sliki se sicer izdelek bolj slabo vidi pa vseeno. Meni je noro všeč.  Vsi ti uporabljeni elementi se čudovito zlijejo v celoto in barve na koncu res naredijo svoje. 









Seveda po koncu delavnice ni smela manjkati še slika z Anno. Upam da se kmalu vrne v Slovenijo, da se lahko udeležim še kakšne njene delavnice. 


Moje potovanje na Artovem kreativnem tednu se s tem končuje. Sedaj pa že komaj čakam naslednje leto, da skupaj zopet ustvarimo kaj čudovitega. 

Se beremo kmalu z novo objavo. 

Lp

Sara

Komentarji

  1. Sara lepo si predstavila svojo udeležbo in izdelke usvarjalk in tvoje, ki ne zaostajajo za njimi. Bilo je lepo ustvarjati v dobri družbi. Z enakimi občutki kot ti tudi jaz komaj čakam novih delavnic. Sedaj pa v teh časih ti želim, da vsaj malo pozabiš na skrbi in ponoviš kako vajo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave