KREATIVNI TEDEN Z ARTOM: ROMANTIC CANVAS

Živijo.

Že drugi dan sem se udeležila delavnic na Artovem kreativnem tednu.  Najprej sem se pri Katarini Rojc udeležila kaligrafije copperplate. Zanimiva delavnica, ki pa najbrž pri meni ne bo obrodila sadov saj nimam dovolj potrpljenja, da bi pisala tako počasi.

Druga delavnica pa je bila mixed media delavnica pri Lady E. Na delavnici smo izdelala čudovito romantično platno. Z mixed medio sem se prvič zares srečala prav na tej delavnici.  Seveda sem že prej opazovala druge kako čudoviti izdelki nastanejo pod njihovimi prsti, a nikoli nisem zbrala dovolj poguma da tudi sama kaj ustvarim. Tokrat pa mislim, da sem se v tem packanja kar našla. Glede na to koliko kaširanih platen sem nabavila danes mislim da prav kmalu naredim še kakšnega.

Najprej vam pokažem platno, ki ga je za delavnico pripravila Lady E. Čudovita kompozicija in prekrasne barve.


Sedaj pa še platno, ki sem ga na delavnicah ustvarila sama. Edina razlila pri uporabljenih materialih je ta, da je Lady E na platnu uporabila se strukturno pasto. Tokrat je nismo uporabili. Najverjetneje zaradi časa sušenja. Sem pa se na koncu odločila in sem robove platna še dodatno posenčila z rjavo blazinico. Tako je platno dobilo še malo bolj vintage pridih. 


Za prvič sem navdušena nad samim rezultatom. 

Jutri je za mene še zadnji dan ustvarjanja na Artovem kreativnem tednu. Tudi jutri se bom poizkusila v izdelavi mixed media platna. Tokrat pri Anni Dabrowska. Komaj čakam še jutrijšni dan, da vidim kaj bo nastalo tokrat. 

Se beremo kmalu z novo objavo. 

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave