ZNANILCI POMLADI

Živijo!

Zvončki so še ene izmed rožic, ki napovedujejo pomlad. Pri nas sicer ne rastejo, če jih hočeš videti moraš malo višje kjer jih je ogromno. Letos jih sicer nisem ujela, zato sem si jih naredila doma kar sama s pomočjo Tininih rezalnih šablonic. Voščilnica mi bo prav prišla danes za materinski dan. Letos mami pač ne bo dobila pravega šopka, kot vsako leto ampak bo dobila trajni šopek na voščilnici. 


Voščilnico prijavljam na izzive:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Sara, tako zelo mi je lepa! Mami je bila gotovo zelo vesela...

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lep šopek zvončkov si "nabrala" za mamo. :-) Krasno si sestavila voščilnico. Zelo mi je všeč nežen vzorčast papir. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Sara ustvarila si neverjeten učinek, ki privleče pogled najprej v sredino na zvončke in nato še na rrožnat okvir, ki je resnično zanimiv. Hvala za obisk v Veseli Hiški . Pošiljam topel objem...

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si sestavila šopek zvončkov. Še posebej so mi všeč različni odtenki. In pa krasen okvir :) Hvala za sodelovanje v idejniku Ustvarjalnega dotika :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave