SLONČKI Z BALONČKI

Živijo!

Pa smo jo končno dočakali. Novo Tinino kolekcijo štampiljk in rezalnih šablonnic. Od vsega kar je Tina izdala v zadnji kolekciji sem se najbolj razveselila spodnjih slončkov in balončkov. Super so. Ljubki in nežni. Ravno pravšnji za otroške voščilnice in albumčke.

Najprej sem nameravala narediti voščilnice v manjši velikosti. Pa sloncka in balončka zaradi velikosti nisem mogla spraviti skupaj na voščilnico. Zato so tokrat nastale voščilnice v velikosti amerikanke.  

Za izdelavo voščilnice sem si najprej s pomočjo rezalnih šablonic izrezala valoviti pravokotnik v roza barvi. V enakem odtenku sem si pripravila še balon, ki sem ga umestila na voščilnico. 
Manjši pravokotnik sem izrezala kar iz belega papirja in ga posenčila s pomočjo distress blazinic in stencil šablone. Tako je nastalo lepo nebo in travnata podlaga za našega slončka. 
Pripravila sem si še motiv slončka, rožice in nekaj metuljčkov. Vse skupaj sem lepo posečila in sestavila.
Ostalo mi je le še da vse skupaj sestavim v voščilnico. Nastala je čudovita zbirka otroških voščilnic.



Uporabila sem:

  • Rezalne šablone:
    • Najlepši par: Amerikanka
    • Najlepši par: Slonček
    • Najlepši par: Balon
    • Najlepši par: Čestitike v balonu
  • Stencil šablona:
    • MFT: Cloud

Voščilnice prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Iiii,kako zajeten kupček ljubkih amerikank. Prav v vseh barvah so mi všeč i nizredno ljubke.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave