ZAJČEK V JAJČKU

Živijo!

Še dober mesec in zopet prihajajo prazniki. Letos sem celo pripravila nekaj velikonočnih voščilnic. Sicer niso v moji domeni. Ampak letos pa sem jih nekaj pripravila, da ne bom samo zbirala ljubkih šablonic z zajčki. 
Vse moje voščilnice so pripravljene na podoben način. Pri takšnih voščilnicah mi je lepo ozadje, modro nebo in pa malo spomladanske travice zelo všeč. Zato ni čudno, da sem si pripravila kar lep kupček takšnih ozadij. Iz belega kartona sem si izrezala še vse elemente, ki sem jih uporabila za voščilnico in jih kasneje posenčila z distress inki. Ker pa mi je na lepi spomladanski travici nekaj manjkalo sem s pomočjo ornamentiranega velikonočnega jaca izrezala še malo beliih rožic in jih posula po travici. Čisto na koncu sem na voščilnico umestila še dva bela puhasta oblačka. 

Mogoče pa se mi velikonočne voščilnice celo prikupijo in jih bo v bodoče nastalo še več. 


 Uporabila sem:

  • Rezalne šablone:
    • Najlepši par: Na travniku
    • Rayher: Velikonočno jajce
    • Mavelu: Zabavni pravokotniki
    • Cottage Cutz: Hatching Bunny
  • Štampiljka:
    • Najlepši par: Voščila za vse priložnosti
  • Stencil:
    • MFT: Clouds
Vočilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave