VINSKA KLET

Živijo!

Tokratna objava je namenjena moški populaciji. Vsaj kar se same voščilnice tiče. 
Korona nam jo je letos zagodla, da se z našimi dragimi Ljubljančani nismo videli za rojstne dni. 
Tokrat je praznoval mamin stric, ki nam je zelo blizu. In če mu nismo mogli stisniti roke za njegov rojstni dan smo mu poslali vsaj dve voščilnici. 

Obe voščilnici sem izdelala na podoben način. Najprej sem si pripravila dve ozadji iz zidakov, ki res lepo ponazorita steno v vinski kleti. Odločila sem se, da bom na obeh voščilnicah uporabila enak osrednji motiv. Zato je na voščilnici svoje mesto našla tudi steklenica s kozarci in pa rdečim grozdom. 
Pri prvi voščilnici sem elemente nalepila kar direktno na opečnato ozadje, pri drugi pa sem iz elementov ustvarila sliko, ki visi na zidu. Vse kar mi je ostalo je bilo le še izbrati napis za voščilnice.

Obe voščilnici sta prav lepo izpadli in razveselili prejemnika






Uporabila sem:
  • Štampiljke:
    • MAVELU: Osnovni napisi
    • MAVELU: Zelo veliki napisi
  • Rezalne šablone:
    • MAVELU: Opeke
    • NAJLEPŠI PAR: Okrašeni pravokotniki
    • NAJLEPŠI PAR: Kreativni ovali
    • MARIANNE DESIGN: Steklenica vina
  • Stencil:
    MFT: Clouds

Voščilnici prijavljam na izziv:

 Se beremo kmalu z novo objavo.


Lp


Sara

Komentarji

Priljubljene objave