PIŠČANČKI

Živijo!

Pa je pred vami še ena nova voščilnica za prihajajoče velikonočne praznike. Kar nekaj jih je nastalo letos. Skozi skoraj vse voščilnice se mi ponavljajo trije enaki elementi. Oblaki narejeni s stencil šablono, zelena trava in pa napis - edini, ki ga premorem v svoji zbirki. 

Ozadje sem si tokrat izrezala s pomočjo največjega pravokotnika s šivi in voščilnico zarotirala podolgem, da sem pridobila malo več prostora za postavitev. 
Iz belega fotokartona sem si najprej izrezala piščančke, metuljčke, jajčka travico in rožice. Vse elelmente sem nato pobarvala z distress inki in jih sestavila v celoto. Na manjši dve jajčki sem z belim pisalom narisala še nekaj črt in pikic in jih tako še malo popestrila. 
Metuljčki najprej niso bili v planu za voščilnico pa sem nekako morala skriti drobno packo, ki sem jo naredila pri odtiskovanju napisa. 


Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • Cottage Cutz: Hatching Bunny
    • Cottage Cutz: Spring basket with ducks
    • Cottage Cutz: Hello Spring chick
    • Najlepši par: Slonček
    • Najlepši par: Pravokotniki s šivi
    • Rayher: Velikonočno jajce
  • Štampiljka:
    • Najlepši par: Voščila za vse priložnosti
Voščilnico prijavljam na izziv: 
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara





 

Komentarji

Priljubljene objave