ROŽE ZA MAMO

Živijo!

Materinski dan se počasi približuje in uspelo mi je ustvariti nekaj voščilnic za ta praznik. Namesto običajne objave, ko vam pokažem eno voščilnico naenkrat sem se tokrat odločila pokazati kar vse. 

Najprej vam pokažem venček v čudovitih rumenih in oranžnih barvah. Za venček sem si najprej s tehniko smoshinga pripravila tri kartončke. Vsakega v eni barvi, ki sem jih za malo sijaja poškropila še z perfect pearls. Iz pripravljenih kartončkov sem nato izrezala vse rožice in zelenje, ki sem jih potrebovala za sestavo spodnje voščilnice.  Na sredini venčka pa mi je ostalo še ravno toliko prostora, da sem lahko odtisnila Pavčkovo pesem. Za piko na i pa sem okoli venčka dodala še par kapljic glossy accentsa in tako še dodatno popestrila voščilnico. 


Na naslednjih voščilnicah pa sem uporabila enaki motiv magnolije, ki sem jih pobarvala kar z navadnimi suhimi barvicami. Nikoli nisem rada barvala z barvicami, zdaj pa vedno bolj posegam po njih. Na vseh voščilnich je svoje mesto našel še Pavčkov verz ali pesem, ki so kot nalašč za takšne voščinice. 





Upam da so vam voščilnice všeč. V naslednjih dneh pa prihaja še ena objava na temo materinsekga dneva. 

Uporabila sem: 
  • Rezalne šablone:
    • Najlepši par: Magnolije
    • Najlepši par: Obroč za štikanje
    • Najlepši par: Kreativni ovali
    • Najlepši par: Kreativni krogi
    • Najlepši par: Valoviti kvadrati s šivi
    • Najlepši par: Kvadrati s šivi
    • Crea-Nest-Lies XXL: Kvadrati z dvojnimi pikami št.50
    • Mavelu: Zabavni pravokotniki
  • Štampiljke: 
    • Mavelu: Izdelaj si ozadje
    • Mavelu: Izbrani verzi Toneta Pavčka
    • Mavelu: Voščila za vsak dan
    • Najlepši par: Magnolije
Voščilnice prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara


Komentarji

  1. Prelep kupček cvetličnih voščilnic. In vse so v tako lepih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne voščilnice! Hvala, ker z lepim venčkom sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe voščilnice. Hvala, ker sodeluješ v izzivu v Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita serija voščilnic za mamo. Krasno so sestavljene. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit venček si naredila :-)) Krasne voščilnice so nastale.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito. Venček je res prekrasen. Hvala, ker si nam ga pokazala tudi v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sara, čudovite voščilnice za materinski dan si izdelala. Venček z oranžnimi cvetovi pa mi je vzel sapo, tako je lep. Pavčkova pesem lepo paše med rožice. Hvala, ker si z nami v oranžni Veseli hiški. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lep šopek voščilnic je v tej objavi. Tale venček je res prekrasno sestavljen in toliko topline izžarevav oranžni kombinaciji. Lepo, da si se nam pridružila pri oranžnem izzivu v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit venček si ustvarila in z njim okrasila Veselo hiško, prav tako krasne pa so tudi ostale voščilnice za mame. Prepričana sem, da bodo vse pričarale nasmeh.
    Prijazen pozdravček k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav vse so čudovite, a venček z oranžnimi cvetovi mi je še prav posebej padel v oči.
    Hvala, da si se pridružila našemu oranžnemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo so lepe vse ! No, najlepša je vseeno naša z venčkom, najbolj bogata in barvne nianse so čudovite. Hvala za obisk v Veseli hiški in še veliko veselega ustvarjanja ti želim. Objem, Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave