VELIKONOČNI ZAJČEK S PIRHI

Živijo!

Še ene velikonočne voščilnice vam imam za pokazati. No, v bistvu jih je še več. Ampak pojdimo lepo po vrsti.

Lansko leto sem sicer po velikonočnih praznikih nabavila luštno šablonico zajčka, ki je poterpežljivo čakala da bom pobrisala prah iz nje in jo uporabila. 
Pa poglejmo kako je nastala spodnja voščilnica. Iz belega fotokartona sem si izrezala pravokotnik s šivi, ki sem ga posenčila z stencil šablono oblačkov in distress ink v odtunku tumbled glass. Stencil šablone za travico sicer nimam zato sem travico posenčila kar z aplikatorjem in odtenkom mowed land. 
Iz belega fotokartona sem si izrezala še zajčka, jajčka in pa travico. Vse skupaj sem posenčila z distres inki in sestavila v celoto. Ostal mi je le še napis, ki pa sem ga odtisnila s Cathrine Pooler blazinico v odtenku black jack. Po slednji zadnje čase zelo rada posegam saj ni tako zelo intenzivno črne barve, če pa si zaželim malo močnješega odtisa pa štampiljko trikrat odtisnem in je to to. 

Tako voščilnica je končana in čas je, da vam jo postavim na ogled. 


Uporabila sem:

  • Rezalne šablonice:
    • Mavelu: Oval z žarki
    • Cottage Cutz: Carrot Patch Bunny
    • Cottage Cutz: Hatching Bunny
    • Rayher: Velikonočno jajce
    • Mariane design: Eggs CR1399
  • Štampiljka:
    • Najlepši par: Voščila za vse priložnosti
Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara



 

Komentarji

Priljubljene objave