PLATNO S SLIKO

 Živijo!

Po dolgem času se zopet vračam z objavami. Upam, da mi uspe in bodo le-te malo pogostejše.

Že nekaj časa nazaj sem ustvarila platno z sliko. Ustvarjala sem s čudovitimi Lemoncraft papirčki, ki so odlični za tovrstna ustvarjanja. Prvo takšno platno sem ustvarila na Artovem kreativnem tednu v mesecu marcu, od takrat dalje pa jih je nastalo že kar nekaj. 

Na platno sem dodala še nekaj foamiran rožic in ga tako še malo zapolnila. Seveda brez metuljčkov in drobcenih dodatkov ne gre. Obod celotnega platna pa sem še malo posenčia z distress blazinicami in ga tako še malo postarala.






Platno prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara




Komentarji

  1. Uau, kako čudovito platno! Vsi dodatki in papirji prav lepo pašejo skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, čudovito je. Tako krasno si ga okrasila. Zelo mi je všeč.
    Hvala, da si se nam pridružila na izzivu v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako čudovito platno si ustvarila :-)) Vse je na svojem mestu in odeto čudovite barve!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sara, pustila si me brez besed ob tejle tvoji mojstrovini. Vesela hiška pa kar žari :-)
    Čudovito, hvala za tvoj obisk, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave