PRAZNIKI V MODREM


Živijo!
Le še mesec dni nas loči do božiča, meni pa se je nabralo še kar nekaj voščilnic za pokazati. 
 
Najprej sem bel karton lepo posenčila v modrih odtenkih in ga poškropila z vodo. Nastale so luštne pikice, ki tako na hitro spominjajo na snežinke. Z rezalno šablono sem nato dvakrat izrezala vzorec motiva. Enkrat iz pripravljenega modrega kartona in drugič iz zlatega kartona. Na oba sem pred rezanjem namestila še obojestransko lepljivo folijo, da je bilo lepljenje posameznih majhnih delcev še lažje. Nato pa se je začelo. Vsak najmanjši košček sem s pinceto prestavila v izrez. In tako je z veliko mero poterpežljivosti nastala spodnja voščilnica. Za piko na i sem uporabila še velik napis iz zadnje kolekcije najlepšega para in zaključila voščilnico. 
S kombinacijo te šablone je nastalo kar nekaj takšnih voščilnic v različnih barvah.




 Uporabila sem:

  • Rezalne šablone:
    • Sizzix: Nordic winter
    • Najlepši par: Veliko praznično voščilo
Voščilnico prijavljam na izzive:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Noro, koliko detaljnega dela je na tej voščilnici. Ozadje, ki si ga ustvarila mi je zelo všeč. Res čudovita voščilnica. Lepo, da si našo galerijo okrasila s svojo lepotico. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave