POLARNI SIJ

Živijo!

Tinina mala šola mi kar polzi skozi roke. Nekaj voščilnic pa sem kljub temu uspela ustvariti. Upam, da mi uspe dokončati še ostale naloge. 

Tale naloga z ustvarjanem polarnega sija je bila prav zabavna, le umazane roke na koncu niso bile prav zabavne. Pa saj tega smo ustvarjalke že navajene.  Nastala je prav lepa zaloga ozadij s polarnim sijem, ki jih s pridom uporabljam tudi na drugih voščilnicah. Najprej vam pokažem kako sem na voščilnice umestila pingvinčke. 

Za izdelavo ozadja sem uporabila štiri odtenke distress oxide. Na spodnjem delu sem uporabila squezed lemonade in broken china; na zgornjem delu pa faded jeans in black soot. Na nekatera ozadja sem v sredino nanesla ša malo worn lipstick.
Ko sem imela pobravana vsaj ozadja sem jih izrezala s pomočjo rezalnih šablon. Pripravila sem si še ebosirana ozadja in pingvine za vse voščilnice. Za napis sem si pripravila še zastavico in jo podložila z papirjem v enakem odtenku kot so dodatki pri pingvinih. 







Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • Najlepši par: Objeta pingvina
    • Najlepši par: Šestkotniki
    • Najlepši par: Voščila in zastavica
    • Najlepši par: Voščila in zastavica - dodatek
  • Embosirne mapice:
    • Aliexpress: Knitted pullower
    • Aliexpress: Snow
    • Stampin up: Pinewood planks
Voščilnice prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara











 

Komentarji

  1. Sara, fantastične sije si pričarala in naredila čudovite voščilnice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite sije si ustvarila in končni zdelki so zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sara fantastično ozadje v odtenkih severnega sija ti je uspelo. Voščilnice so vse zelo lepe ! Hvala za obisk v Veseli hiški in lep dan ti želim. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave