SREČNO 2021

 Živijo!

Na vrsti so še zadnje voščilnice, ki mi jih je uspelo narediti za MŠPU. Tokratna naloga je bila zamenjava ene črke ali številke z motivom. Seveda tudi tokrat nisem mogla mimo polarnega sija, ki ga je letos pokazala tina, tako da sem si zopet pripravila nekaj ozadij za voščilnice. Nekatere voščilnice sem še poškropila z belo tempero, da je ozadje še malo bolj razgibano.

Odločila sem da tokrat uporabim kar precej velike črke in številke za osrednji motiv, ki pa so morale nujno biti iz svetlečega papirja. Čeprav se na spodnjih slikah ne vidi prav najbolje je efekt na črkah ombre in barva lepo prehaja iz zlate v srebrno in pa pri roza bravi iz roza v vijolično. Črko na koncu besede srečno pa sem tokrat nadomestila z božičnim okraskom.

Luštno je takole včasih narediti kakšno preprosto voščilnico, žal mi je le da mi ni uspelo dokončati vseh nalog. Mogoče se jih lotim tudi sedaj po zaključku in jih kdaj kasneje pokažem.





Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • Aliexpress: Bold numbers
    • MFT: Large alphabet
    • Craft Emotionns: Božična krogla
Voščilnico prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave