CVETOČE ČESTITKE

Živijo!

Pa sem jo dočakala. Novo kolekcijo Najlepšega para. Ko sem prvič videla to štampiljko na kratkem predstavitvenem videu sem vedela do jo moram imeti. Nisem se zmotila v živo je še lepša kot na sliki. Komaj sem v petek dočakala poštarja, da sem se lahko pričela igrati z novimi igračkami. Prve sem v roke vzela čudovite štampiljke, in jih embosirala na akvarelni papir. Nastale so tri čudovite voščilnice. Pri zadnji sem iz omare po dolgem času potegnila še distress markerje. 



 Voščilnico prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara


Komentarji

  1. Wau, fantastična kolekcija voščilnic👏

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja pa iiii,kakšna kolekcija...prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo Sara, hvala za prijazne besede. Voščilnice so pa tako zelo lepe...tako lepo si pri barvanju menjala odtenke...to jih tako lepo poživi. Hvala za navdih!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave