MIXED MEDIA VOŠČILNICE

Živijo!

Tudi tokrat sem ustvarjala voščilnice. Čeprav je moja mixed media še v povojih. Pa vsake toliko vseeno uporabim kakšno teksuno pasto ali expanding mouse. Tokrat sem uporabila slednjega. Ko sem pozimi ustvarjala voščilnice sem expanding mouse prvič uporabila. In ker mi je bil efekt tako zelo všeč sem se odločila da ga uporabim še na rojstnodnevnih voščilnicah. Na srebni voščilnici pride efekt bolj do izraza. Mogoče se opogumim in naslednjič poleg izrezkov in expanding mousa uporabim še kaj.


Moje zamentke mixed media prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Sara zelo zanimivi voščilnici z ekspanding mousom, ki se res enkratno pokaže v srebrni. Morda bi ju lahko še bolj obogatila z raznimi dodatki, da bi ustvarila dimenzijo. Hvala, da si se oglasila pri nas v Veseli Hiški in seveda te pričakujemo kmalu spet. Lepo ustvarjaj ! Veana R.-dt

    OdgovoriIzbriši
  2. Kot ljubiteljica mixed medije sem zelo vesela vsakega, ki se opogumi in poskusi stopit v ta čudoviti svet packanja, različnih materjalov, polno plasti in medijev. Naslednjič si lahko drznejša in dodaš še kakšen izrezek iz lepenke ali kakšen kovinski kolešček, da dodaš še malo dimenzije. Pogumno naprej. Lepo, da si se nam pridružila v Veseli hiški. Pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši
  3. Veseli me, da si se opogumila Sara! Tudi sama previdno in postopoma stopam po stezah mixed medie, vsakokrat sicer dodam malce več in priznam, vedno bolj mi je všeč to packanje ;-)
    Hvala, ker nam stojiš ob strani na našem novem blogu, vedno te je lepo srečati!
    Prijazen pozdravček od mene za tebe, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave