S CVETJEM OKRAŠENI OKVIRJI

Živijo!

Tudi tokrat vam pokažem voščilnici, ki sta nastali s pomočjo novih šablonic Najlepšega para. Ko sem jih prvič videla sem vedela, da bo ta punčka vsestransko uporabna. Najprej sem jo sicer hotela uporabiti za poročno voščilnico skupaj s fantkom, na koncu pa sem se odločila za rojstnodnevno vošilnco. Poročna pride kmalu.

Tina in Vladka sta tokrat skupaj pripravili izziv Ko me inspirira: s cvetjem okrašen okvir. Takšna je moja različica okrašenega okvirja. 


Ker pa nisem mogla ostati samo pri enem okrašenem okvirju. Sem izdelala še drugo voščilnico. Ta sicer ne ustreza izzivu ampak vseeno vam jo pokažem.


Voščilnici prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Lepo si se poigrala z okvirjem in izrezom deklice. Obe sta lepi. Hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sara, kako sta čudoviti...pri prvi si tako lepo uporabila mali šopek za okrasitev okvirja...pri drugi pa očala :-))). Krasni, prav zares!!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave