PUNČKE

Živijo!

Lansko leto mi je vedno primanjkovalo voščilnic za svete zakramente. Letos sem se odločila da jih naredim na zalogo. Mislim, da jih bo dovolj in da me letos ne bo presenetilo, ko bo treba voščilnico imeti narejeno že včeraj. Tinine ljubke punčke so bile kot nalašč za to. Ko sem prvič videla šablonice na predstavitvenem videu sem skupaj s fantkom takoj pomislila, da bodo super za poročne voščilnice. To pride kmalu saj sem tako fantke kot punčke naredila na zalogo v vseh mogočih barvah. Najprej punčke. V ponedeljek pa prihajajo fantki. 



 

Voščilnice prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara


Komentarji

  1. Kakšna zaloga nikoli ne škodi. Deklice so v vaseh barvnih odtenkih videti čudovito.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave