KANGLICA MARJETK

Živijo!

V pričakovanju nove kolekcije Tininega Najlepšega para sem po dolgem času zopet posegla po marjetkah. Na začetku sem bila z njimi vsaj pol toliko obsedena kot z magnolijami, nato pa sem na njih kar malo pozabila. Zdaj pa je čas da se ponovno vrnejo in zasijejo v vsej svoji lepoti. 
Naknadno sem voščilnici dodala še številko, in že je romala v roke prejemnice. 

Voščilnico prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Lep šopek marjetk si nabrala. Hvala, da si ga pokazala tudi v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super barve si izbrala, svetovi kar žarijo na temnem ozadju! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit šošek marjetic.
    Hvala, da si se nam pridružila pri ustvarjanju za Craft-alnico. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Lep napis si dodala.
    Vesela sem, ker s sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave