ČUDOVIT DAN Z MAVRIČNIMI METULJI

Živijo!

Nazadnje sem vam pokazala čudovito knjigico za abrahama. Tokrat pa vam na ogled postavljam barvite voščilnice z metuljčki.
Po dolgem času sem zopet pobrskala za stencil šablonicami in z njimi ustavrila ozadja v vseh mogočih barvah. Včasih si zaželim malo bolj razhibana ozadja, pa mi je za voščilnice škoda vsega lepega papirja, ki sem ga nahrčkala skozi vsa leta ustvarjanja. Takrat pridejo stencil šablonice še kako prav. Z njimi lahko res lepo popestrimo še tako navaden list papirja.
Da semm na vošlččilnici malo razbila barvito ozadje sem se odločila dodati še okvir in oval v beli barvi. Napis na ovalu je odtisnjen z enako barvno blazinico, kot sem jo uporabila za ozadje. Na koncu sem dodala še metuljčka in par nuvo dropsov v prozorni barvi. Zanimivo je videti kako so se nekatere kapljice nuvo dropsov obarvale v barvi uporabljene blazinice nekatere pa ostale prozorne.











Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave