POROČNI EXPLOSION BOX

Živijo!

Pa smo prišli zopet do exploding boxov. Zadnje čase jih ustvarim toliko, da mi na koncu skoraj vedno zmanjka časa za slikanje. Spodnjo škatlico pa sem morala poslikati, čeprav zadnji čas.
Ko se mi je oglasila sošolka iz osnovne šole sem bila milo rečeno kar presenečena. Dolgo se že nisva slišale, zato je bila to odlična priložnost, da se vidiva.

Želela je škatlico v nežno roza in srebrni barvi. Kar mi je uspelo doseči. Največji problem sem imela z izbiro papirja. Toliko papirjev imam, da sem se na koncu komaj odločila katerega izbrati.
Z srebno barvo pa sem imela malo več problemov, saj so moji srebrni papirji večinoma enobravni, kakšnih satenastih trakov pa na škatlico nisem želela dodati. Zato sem se na koncu odločila, da bo škatlica v umazano roza barvi, dadatke iz chipboarda pa sem pobarvala s sprejčki v srebrni barvi.

Ker pa zadnje čase zelo rada dodam še kakšne rožice na škatlico se temu tudi tokrat nisem mogla upreti. Bele rožice sem naredila iz foamirana, majhne blush rožice pa so iz papirja.
Tako kot na škatlici rada uporabim rožice, je eden izmed zaključnih detajlov skoraj vedno tudi mašnica. Tokrat sem jo izrezala iz istega perla papirja kot kuvertico v notranjosti škatlice. Za piko na i sem dodala še nekaj belih nuvo drops in cvetove narahlo posenčila s srebno blazinico.






Škatlico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave