RAZIGRANA TORTA

Živijo!

Že nekaj časa sem po predalu prestavljala sestavljen izrezek torte. Ker ravno nisem imela nobene pametne ustvarjalne ideje, ravno pospravljenega ustvarjalnega kotička pa mi ni bilo za rezmetati sem se odločila, da bom sestavljene izrezke končno malo porabila.

Tokrat je bila na vrsti torta. Cottage cutz šablonice zelo rada sestavljam in jih tudi velikokrat uporabim na voščilnicah.

Tokrat sem izrezek tote umestila na bel okrašen pravokotnik, ki sem ga izrezala s pomočjo šablonic Najlepšega para. Iste šablonice sem uporabila tudi za vijolično ozadje. Vse kar je voščilnici manjkalo je bilo še voščilo in voščilčnica je tako že lahko romala v roke slavljenke.


Uporabila sem:
  • Papirje:
    • Mavelu: Tiny violet
  • Rezalne šablonice:
    • Cottage cutz: Mad hatter cake
    • Najlepši par: Okrašeni pravokotniki
    • Najlepši par: Voščila na vrvici

Voščilnico prijavljam na izziv:

·         NAJLEPŠI PAR: galerija meseca junija

Se beremo kmalu z novo objavo.


 Lp


 Sara

Komentarji

Priljubljene objave