CVETOČA KNJIGICA

Živijo.

Po dolgem času je pri meni nastala knjigica. Če so domači povabljeni na abrahama se spodobi, da jo naredim. 

Pred časom sem se zaljubila v Lemoncraft papirje Sense and sensibility. Res so lepi in uporabni papirji za vsako priložnost. 

Po delavnici pri Lady E pa na vsako voščilnico, knjigico ali škatlico, ki jo izdelam po naročilu vturim še malo foamiran rož. Lepo zapolnijo voščilnico in nikoli prav točno ne veš če ti bo uspelo naredi vse rože vsaj podobne. Na koncu sem se odločila da bom robove rožic, ki sem jih že prilepila na knjigico posenčila še z distress inkom v barvi abandoned coral in tu in tam na cvetne lističe nanesla še malo wink of steela markerja v prozornem odtenku da se malo zasvetijo. 

Tako zunaj kot notri sem uporabila še nekaj chipboard izrezkov in zaključila knjigico s posvetilom in prostorčkom za denar. 







Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara 

Komentarji

Priljubljene objave