POMLADNI ŠOPEK ROŽ

Živijo!

Šablonica, ki sem jo uporabila na spodnjih voščilnicah, mi je hitro prirastla k srcu. Res je lepa, z njo lahko hitro ustvariš popolno voščilnico.

Šopek sem naredila v kar nekaj različnih barvah tako, da sem imela vsaj malo pokrite okrogle obletnice. Takšne voščilnice rada ustvarim za okrogle obletnice, ko naredim eno, ki mi je všeč jih sigurno nastane več hkrati.

Vse kar je voščilnica potrebovala je bilo še voščilo in malo wink of stella markerja, da se rožice lepo zasvetijo. Za piko na i pa še beli nuvo dropsi.






Uporabila sem:
  • Rezalne šablonice:
    • Cottage cutz: Spring blooms
    • Najlepši par: Kvadrat s šivi
  • Štampiljke:
    • Ustvarjalni dotik: Vse najboljše

Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Čudovit komplet čestitk :) Tako lepo cvetoče, v ujemajočih se barvah z napisi. Super! Hvala za sodelovanje v našem idejniku. Lep dopust :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave