CVETOČI DREN

Živijo!

Tokrat sem se pozabavala z čudovito šablonico Cottage cutz. Cvetoča vejica drena je bila kot nalašč, da zopet naredim nekaj voščilnic za okrogle obletnice in porabim nekaj pisanih okvirčkov, ki sem jih imela pripravljenih vnaprej.
Za  ozadje sem uporabila pravokotne šablonice Mavelu iz seta Zabavni pravokotniki. Te šablonice so sicer čudovite, a njihova velikost je takšna, da ustreza velikosti ameriških voščilnic, zato na zgornji in spodnji strani voščilnice ostane bel rob, ki sem se mu tokrat želela izogniti. Vse osnove za voščilnico sem z rezalnikom odrezala na ujemajočo velikost in nastale so ljubke voščilnice.
Za malo dimenzije sem uporabila še Glossy accents in naredila par prozornih mehurčkov.





Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • Cottage Cutz: Dogwood branch
    • Mavelu: Zabavni pravokotniki
    • Najlepši par: Vse najboljše 4
    • Aliexpress: Numbers
  • Papir:
    • Mavelu: Orange sunset
    • Mavelu: Blue snowflake
    • Mavelu: Pravljične lučke
    • Mavelu: Red heart
Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave