VOŠČILNICE S ČIPKO

Živijo!

Že pred časom sem zbirko mojih rezalnih šablon obogatila z še eno Sizzixovo šablono. Čudovite mixed media čipke sem si že dolgo želela kupiti pa jih nikoli ni bilo na zalogi. Končno mi je tudi to uspelo. Z njimi se lahko res enostavno naredi veliko vošilnic na hitro. 
Vsa ozadja za voščilnice sem posenčila z Cathrine Pooler blazinicami. Na posenčena ozadja pa sam delno odtisnila še voščila Najlepšega para in jih  za piko na i poškropila z vodo, da so nastale drobne pikice. Iz pobarvanega ozadja pa sem nakoncu izrezala še največjo izmed šablon, ki so v Sizzixovem kompletu. 
Za monokromatski videz voščilnice sem iz iste barve izrezala še številke na katere sem na koncu nanesla še malo glossy acsent, da se lepo zasvetijo. 



Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • Najlepši par: Številke s šivi
    • Sizzix: Mixed media #3
  • Štampiljke: 
    • Najlepši par: Ozadja z voščili
Voščilnice prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara


 

Komentarji

Priljubljene objave