RODIL SE JE MALI BINE

Živijo!

Po dolgem času vam pokažem voščilnico ob rojstvu. Že dolgo nisem naredila voščilnice tresočke, ob tem čudovitem dogodku pa se mi je zdela priložnost za to prava. 
V moji ustvarjalni sobi je v zadnjih letih nastala zavidljiva kolekcija rezalnih šablon. Ena prvih šablon, ki sem jo nabavila je bila prav ta šablonica Najlepšega para valovitih kvadratkov s šivi. V notranjsti sem nasula polno različnih sequinčkov. Malo mi je sicer ponagalaja statika, je pa zato voščilnica še malo bolj pravljična. 


Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • Najlepši par: Valoviti kvadrati s šivi
    • Najlepši par: Kvadrati s šivi
    • Cottage cutz: Baby sleeping on moon
    • Aliexpress: Alphabet
  • Štampiljka:
    • Najlepši par: Veselje ob rojstvu
Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave