ŠOPEK ROŽ ZA ROJSTNI DAN

Živijo!

Marina nas je v preteklih dneh zopet razveselila s čudovito novo must have kolekcijo vsake ustvarjalke. Svoj prostor pod soncem so tokrat našle čudovite štampiljke in rezalne šablonice marjetic.
Takoj ko sem dobila paketek sem pričela z ustvarjanjem marjetk ali v mojem primeru gerbar v vseh možnih barvah. Naslednji dan pa se je začelo ustvarjanje. Najprej je nastal čudovit šopek sivke in gerbare. Šopek sem malo popestrila z zelenjem iz Sizzixevega kompleta rezalnih šablonic in mašnjico.


Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • Sizzix: Spring stems
    • Mavelu: Banerja
    • Mavelu: Mini marjetica
    • Mavelu: Dišeča sivka
    • Mavelu: Čipkasti kvadrati
    • Mavelu: Mala mašnjica
  • Štampiljke:
    • Mavelu: Dišeča sivka
    • Mavelu: Mini marjetica
    • Ustvarjalni dotik: To je tvoj dan
Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Poletno dišeča :) Všeč so mi nežni toni, ki si jih uporabila na čestitki. Hvala za sodelovanje v našem idejniku! Pozdravček, Ustvarjalni dotik

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave