OLDTIMERJI

Živijo!
V zadnjih dneh je nastalo še nakaj luštnih voščilnic za moške. Po dolgem času sem zopet v roke vzela še malo stencil šablonic. Zadnje čase jih uporabljam samo še za izdelavo mixed media platen, na voščilnicah pa skorajda nič več. 
V mojo zbirko je že nekaj časa nazaj prišla stencil šablonica od Tima Holtza, ki sem jo tokrat uporabila za popestritev ozadja na voščilnicah. 
Še ene šablonice že kar nekaj časa nisem uporabila - rezalne šablonice avtomobilov. 
Za moške voščlilnice največkrat uporabim kakšne izrezke steklenic, zato sem se temu tokrat hotela izogniti in sem uporabila avtomobilčke v vseh možnih barvah. Vse avtomobile sem izrezala iz kartona z efektom ogledala. Res so izpadli noro lepo.





Uporabila sem:
  • Stencil šablono:
    • Tim Holtz: Crocodile THS022
  • Rezalne šablone:
    • Mavelu: Čipkasti krogi
    • Aliexpress: Bold numbers
    • Cottage cutz: Racecars & Flags
  • Štampiljko:
    • Ustvarjalni dotik: Razlog za nasmeh
Voščilnice prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Fantastične! Stencil šablone si super uporabila na tvojih kompletkih. Kar večkrat jih uporabi, ker je res krasno. Hvala za sodelovanje v našem idejniku! Pozdravček, Ustvarjalni dotik

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave