CVETOČE POTONIKE V SKODELICI

Živijo!

Vem, da sem prejšnji teden rekla, da bom poskušala objavljati dvakrat na teden. Pa se je zalomilo že v prvem tednu. Tokrat pa res. 

Spodnje voščilnice so pri meni nastale v prejšnem tednu. Pripravila sem si izreze potonik, in jih nekako želela uporabiti na ozadju z opekami. 
Za ozadje sem tokrat uporabila stencil šablono z opekami in jo uporabila ležeče na voščilnici. Nastalo je luštno opečnato ozadje, ki je bilo super podlaga za moje cvetne aranžmaje. Šopke potonik sem pobarvala z distress inki in jih "posadila" v Tinine skodelice. 
Takšni aranžmaji me prav spominjajo na tiste stare hiške, kjer so gospodinje rože posadile v vse mogoče lončke, skodelice, čebre. Moja babica je že bila ena takšnih. 

Na koncu sem voščilnici dodale še lep napis in par kapljic glossy accents.



Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • Mavelu: Zabavni pravokotniki
    • Najlepši par: Potonike
    • Najlepši par: Vse najboljše 4
    • Najlepši par: Skodelica
  • Stencil:
    • Aliexpress: Brick
Voščilnice prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara
 

Komentarji

Priljubljene objave