PRVI TULIPANI LETOS

Živijo!

Tokrat vam pokažem čudovite voščilnice s tulipani. Prejšnji teden sem si jih naredila kar lep kupček, čeprav sem nameravala narediti samo eno serijo voščilnic. Kar pri meni pomeni max 5 voščilnic naenkrat. Pa se ni izšlo čisto tako. Iz konkretnega kupčka tulipanov je nastal tudi konkreten kupček 27 voščilnic🙈🙈. Ne dvomim pa, da bom tekom leta morala narediti še kakšno. 

Pri vseh voščilnicah sem uporabila šablonice Najlepšega para in Maveluja. 

Najprej sem si pobarvala papir v izbranih barvah, nato pa sem z šablonicami izrezala vse elemente. Ko sem imela polno mizo tulipanov pa sem pričela z izdelavo voščilnic. 
Čudovite čipkaste robove sem naredila z Mavelu robnimi šablonicami. Barvna ozadja pa sem naredila s pomočjo distress inkov, ki sem jih izdatno poškropila z perfect pearls, tako da se lepo bleščijo. Vse kar mi je preostalo je bilo še dodati napis, ki sem ga izrezala kar iz belega fotokartona. 




Uporabila sem:

  • Rezalne šablonice:
    • Mavelu: Zabavni pravokotniki
    • Mavelu: Robna čipka
    • Najlepši par: Tulipani
    • Najlepši par: Voščila na vrvici
    • Wayanay craft bird: Praznična vrata
Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara
 

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave