OTROŠKE TRESOČKE

Živijo!

Pred novim letom sem si pri Mavelu naročila nove štampiljke ki pa potem zaradi prihajajočih praznikov niso in niso prišle na vrsto. 
Ko sem jih videla sem vedela da bodo idealne za otroške vošilnnice in izdelavo tresočk. 
Zato so prve voščilnice, ki so nastale s temi čudovitimi živalcami prav tresočke. 
Za izdelavo spodnje voščilnice sem uporabila izključno Mavelu rezalne šablonice. 
Najprej sem si pripravila bel pravokotnik za ozadje, katerega sem maskirala in na sredino kolikor je odprtine ovala z stencil šablono naredila modro nebo. 
Pripravila sem si še en pravokotnik z izrezom ovala na sredini, s pomočjo katerega sem naredila okence za tresočko. V notranjost ovala sem na ozadje odtisnila še napis vse najboljše.
Iz seta štampiljk pa sem si na akvarelni papir odtisnila vse potrebne elemente in jih z akvarelno tehniko tudi pobarvala z distress blaznicami. 
Vse kar mi je ostalo je bilo še prilepiti izbane živalice in dodatke na voščilnico ter sestaviti tresočko.





Uporabila sem:

  • Rezalne šablone:
    • Mavelu: Gozdrni prijateljčki
    • Mavelu: Zabavni pravokotniki
    • Mavelu: Oval z žarki
  • Štampiljke: 
    • Mavelu: Gozdni prijatelčki
    • Ustvarjalni dotik: To je tvoj dan
  • Stencil šablona:
    • MFT: Cloud
Voščilnici prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara
 

Komentarji

Priljubljene objave